گاهی به آسمان نگاه کن!!!

اخبار هنر و تئاتر، عکس

گاهی به آسمان نگاه کن!!!

اخبار هنر و تئاتر، عکس

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران فراخوان داد

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران فراخوان داد

فراخوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران منتشر شد.

 پانزدهمین دوره از جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران به منظور تولید و اجرای آثار نمایشی فاخر و ارزشمند ایرانی و با هدف شناسایی معرفی و حمایت از دانشجویان و گروه‌های برتر برگزار می‌شود .

 پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران فراخوان داد

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران در 11 بخش مسابقه صحنه دانشجویان رشته تئاتر، مسابقه صحنه دانشجویان دانشگاه‌های فاقد رشته تئاتر، مدرسان دانشگاه، پایان‌نامه‌های برگزیده، نمایش‌های خیابانی، نمایشنامه‌خوانی، نمایش‌های رادیویی، پژوهش، مسابقه نمایشنامه‌نویسی، پوستر تئاتر و بخش بین‌الملل برگزار خواهد شد.
براساس این فراخوان، تألیفات دانشجویی و نمایشنامه‌های ایرانی با توجه و بهره‌گیری از ارزش‌ها و باورهای دینی در نگارش نمایشنامه، محوریت قرار دادن ارزش‌های انسانی و پرداختن به موضوعات اجتماعی مبتنی بر ارزش‌های جامعه ایرانی، تمرکز بر استفاده و اقتباس از میراث گرانبهای ادبیات ایران، پرداختن به شخصیت‌های تاریخی، ملی و مذهبی ایران، گرایش به آثار کم پرسوناژ و کم حجم که بتواند با طراحی خلاقانه هزینه‌های تولید آثار دانشجویی را کاهش دهد از اولویت‌های موضوعی متون ارائه شده توسط دانشجویان و فارغ‌التحصیلان متقاضی در جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران است.
تمامی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان علاقمند به حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران با تکمیل فرم شرکت در جشنواره و ارائه اصول گواهی اشتغال به تحصیل یا فراغت از آن، کپی مدارک فارغ‌التحصیلی، دو قطعه عکس، سه نسخه از نمایشنامه ارسالی همراه با فایل اثر در محیط word
، مجوز کتبی از سوی نویسنده یا مترجم، خلاصه نمایشنامه، تحلیل اثر به همراه طرح اجرا و رئوس سوابق هنری متقاضی و کارگردان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
 دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران، در خیابان انقلاب، خیابان استاد نجات اللهی، کوچه سلمان پاک، شماره 9، طبقه سوم واقع است.

فراخوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران منتشر شد.

 پانزدهمین دوره از جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران به منظور تولید و اجرای آثار نمایشی فاخر و ارزشمند ایرانی و با هدف شناسایی معرفی و حمایت از دانشجویان و گروه‌های برتر برگزار می‌شود. 

منبع ایران تئاتر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد