گاهی به آسمان نگاه کن!!!

اخبار هنر و تئاتر، عکس

گاهی به آسمان نگاه کن!!!

اخبار هنر و تئاتر، عکس

تله تئاتر

پخش تئاتر تلویزیونی " روابط سود جویانه " به کارگردانی روزبه معصومی از چهارشنبه 18 آبان ماه در شبکه چهار سیما آغاز می شود.

 این تله تئاتر، نمایش سه قسمتی «روابط سودجویانه » به تهیه کنندگی شهرام ریحانی و کارگردانی روزبه معصومی بر اساس نمایش نامه ای به همین نام ساخته شده که پخش آن از چهارشنبه 18 آبان ماه به مدت سه هفته هر چهارشنبه ساعت 23 از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود.
تئاتر تلویزیونی "روابط سودجویانه"  داستان دو فرد ناشناس به نام های لیندر و کریسپین است که برای دست یابی به پول و موقعیت وارد شهری می شوند و در این شهر سعی در ایجاد موقعیتی برای آشنایی با دختر مرد ثروت مند این شهر را دارند   ...  
"روابط سودجویانه" یکی از مهم ترین آثار"جاسینتو بناونت" نمایش نامه نویس شهیر اسپانیایی است. وی در مدت زندگی اش بیش از 150 نمایشنامه نوشته که معروف ترین آن روابط سودجویانه است که در قالب طنز اجتماعی است و از ساختاری شبیه نمایش خیمه شب بازی برخوردار است.
در این تله تئاتر فرزین صابونی،  سیامک صفری، وحید نفر، شبنم مقدمی، فخرالدین صدیق شریف، خسرو شهراز ، الهام کردا ،سارا پورصبوری ، فرانک کلانتر و... به ایفای نقش می پردازند.
از دیگر عوامل آن می توان به نویسنده: جاسینتو بناونت، مترجم: طاهره یادگاری و گل آرا داور پناه، کارگردان: روزبه معصومی، تهیه کننده: شهرام ریحانی معطر، طراح گریم: امیر ترابی، تصویربردار: نوید مهینیان، مهرداد عظیمی، صدابردار: تیرداد رضایی، دستیار صدابردار: شهروز دهقانی، طراح صحنه و لباس: بهزاد آدینه، جامه دار: لیلا رفیع زاده، عکاس و مدیر روابط عمومی: نادر بهرامی اشاره کرد. تله تئاتر "روابط سودجویانه" به سفارش گروه فیلم و نمایش شبکه چهار سیما آماده شده است. 

منبع ایران تئاتر

نظرات 3 + ارسال نظر
مهناز و حمیدو دوستان! سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:24 ب.ظ

چه خوب...چندوقت پیش هم تئاتر تلویزیونی میداد با بازی نیکی کریمی و فروتن...البته من فقط چند قسمتشو دیدم

من نتونستم ببینم

این تله تئاترهم بازیگراش سرشناس و مطرح هستن

مینا سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ب.ظ http://firoozgoharblog.persianblog.ir

حتما می‌بینم دوست عزیزم

انشاءالله که خوب هم باشه

مهناز جون چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ب.ظ

زینبی برای اون قسمت جودی آبوت خواستم نظر بدم اما جانظری ! نداشت!..خیلی قشنگ بود....من که عاشق کارتونش بودم...عجب آدم جالبی بود این بابالنگ دراز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد